Paula Ravena je mi líto, zrovna jako Petrovi. Killing Joke jsou mí oblíbenci dlouhé roky. Přesto, co se týče coververzí, tak bych trošku oponoval a asi by si měl každý zamést před vlastním prahem. Vzpomeňme si např. na dvě coververze na Bauhaus: Bela Lugosi´s dead, Sex Pistols: Stepping Stone nebo třeba také Petra Nováka: Pokoj č. 26, a tak bychom mohli dále pokračovat v minulosti na evokování nejen hudebně, ale i textově takových Sisters... a lá např. Černý měsíc z alba Nosferatu 95 nebo Into Garden Of Delight ze zatím poslední placky Vendetta 2004, kde téměř kopletní citace songů od Sisters... mně přijde poněkud neoriginální a bez významu, nemluvě o Petrově angličtině. V jednoduchosti je sice síla, ale v mezích normy. Trošku bych se i pozastavil nad přemrštěnou koláží historických osobností u jednotlivých skladeb na albech. Skladba by dle mého uvážení měla dávat smysl. Sečteno podtrženo Morčata to asi zle nemysleli a dá se říct, že udělali spíš reklamu XIII. století. Od XIII. století mám asi raděj jejich pomalejší originálnější kousky a vrcholem je pro mě Werewolf 1996, ten zní hodně progresivně. Zdá se mi přehnané tvrzení o kapele, že je ubohá, nebo že krade písničky. Zrovna tak není originální např. London After Midnight, Garden Of Delight, atd... Spíše by XIII. století měli být rádi, že je o kapelu zájem.Podle mě vždyt i XIII.století jdou sami s dobou a využívají samplových efektů.Já jsem vlastně ani moc nepochopil cover na Belu i umístěnou na Metropolis 2000 a následně i znovu a to v horším provedením na Vendetě 2004 o Sex Pistols už jsem se zmiňoval.Asi semnou nebude každý souhlasit já je měl vždy rád,ale mnohdy si Petr sám protiřečí.komentovat refrény v Černém měsíci typu walk away atd,snad už ani nemusím.Tak uvidíme co nám pánové přinesou dál.
Paula Ravena je mi líto, zrovna jako Petrovi. Killing Joke jsou mí
oblíbenci dlouhé roky. Přesto, co se týče coververzí, tak bych trošku oponoval a asi by si měl každý zamést před vlastním prahem. Vzpomeňme si např. na dvě coververze na Bauhaus: Bela Lugosi´s dead, Sex Pistols: Stepping Stone nebo třeba také Petra Nováka: Pokoj č. 26, a tak bychom mohli dále pokračovat v minulosti na
evokování nejen hudebně, ale i textově takových Sisters... a lá např. Černý měsíc z alba Nosferatu 95 nebo Into Garden Of Delight ze zatím poslední placky Vendetta 2004, kde téměř kopletní citace songů od Sisters... mně přijde poněkud neoriginální a bez významu, nemluvě o Petrově angličtině. V jednoduchosti je sice síla, ale v mezích normy. Trošku bych se i pozastavil nad přemrštěnou koláží historických
osobností u jednotlivých skladeb na albech. Skladba by dle mého uvážení měla dávat smysl. Sečteno podtrženo Morčata to asi zle nemysleli a dá se říct, že udělali spíš reklamu XIII. století. Od XIII. století mám asi raděj jejich pomalejší originálnější kousky a vrcholem je pro mě Werewolf 1996, ten zní hodně progresivně. Zdá se mi přehnané tvrzení o kapele, že je ubohá, nebo že krade písničky. Zrovna tak není originální např. London After Midnight, Garden Of Delight, atd... Spíše by XIII. století měli být rádi, že je o kapelu zájem.Podle mě vždyt i XIII.století jdou sami s dobou a využívají samplových efektů.Já jsem vlastně ani moc nepochopil cover na Belu i umístěnou na Metropolis 2000 a následně i znovu a to v horším
provedením na Vendetě 2004 o Sex Pistols už jsem se zmiňoval.Asi semnou nebude každý souhlasit já je měl vždy rád,ale mnohdy si Petr sám protiřečí.komentovat refrény v Černém měsíci typu walk away atd,snad už ani nemusím.Tak uvidíme co nám pánové přinesou dál.