Přidat komentář

ad knížka: Tto už asi nemá cenu rozebírat, každý na ni máme jiný názor: Já jako čtenář, konzument, Ty zřejmě jako profesionál, pohybující se v tomto segmentu.
ad kupní síla: ano, podle mě to hodně souvisí se současnou nadprodukcí hudby, průměrný posluchač prostě nemá šanci všechno obsáhnout a navíc se s mladou generací vytratila taková ta osobitá zvídavost po jiné muzice.
ad růst scény: hudební subkultura (ať už jakákoliv) se aktuálně vyvíjí podle počtu aktuálních příznivců, návštěvnosti koncertů a také počtu a kvalitě pořádaných akcí. Prodejností desek se snad dnes nedá měřit už vůbec nic (obzvlášť v ČR), dnes tak maximálně prodejností merchandise :-)
ad4) Vydali jsme se nějakým směrem a pevně věříme, že tím správným... ;-)

Zadej správnou odpověď.