Ezechiel | 18.08.2012 03:22
Norští electrorockeři se vydali na televizní obrazovky.
Severními mrazy obroušení Vikingové konečně odhalili tajemství své dlouhvěkostí – podmáslí! A proč o tom píšeme? Protože v nové norské reklamě můžete slyšet skladbu od lidí ze Zeromancer (pamatujete si na jejich letošní klip "Industry People"?). Záměrem kampaně je přimět mládež ke zvýšené konzumaci mléčných produktů.
A o tom je i píseň z dílny Alexe Møklebusta a Kim Ljunga (Zeromancer), původně předělávka skladby Johan Nicolaisena "Mot i brystet", která vypovídá o tom, co "drsní chlapci z Norska chtějí". Co tedy chtějí, se podívejte sami. A dlužno dodat, se jim to povedlo:
Tine Kulturmelk
Přidat komentář
Vzhledem ke zvýšenému množství spamu je diskuse moderována. Schválení vašeho komentáře může trvat až 48 hodin.